Parkering Hamnen!

Större skåpbilar, båtsläp, lastbilar, bussar och slät ska inte stå nere i hamnen. De får parkera uppe på vinteruppläggningplatsen. Det kommer bli många bilar denna säsongen när många kommer besöka skärgården. 

Det måste var minst 2,5 m körbana så att räddningsfordon kan köra in i hamnen.

Styrelsen

Båtplatser 2020

Vi har fått många anmälningar/förfrågningar för båtplats för sommaren 2020. Tyvärr är det för närvarande fullt i hamnen. Vi har båtar som ligger i kö för båtplats men vill ni ställa er i kö inför säsongen 2021 gör ni det via hemsidan.

MVH Styrelsen